    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Date: Wed, 22 Sep 2004 09:51:54 +0200

    szerszen wrote:

    > i nie bedzie jak policja sie tym nie chce zainteresowac

    A policja się tym nie zainsteresuje, dopóki nie będzie miała niczego
    konkretnego.

    > chyba ze dziecko zostanie zgwalcone, ale wtedy moze byc sprawa nie o
    > molestowanie tylko o morderstwo

    Gwałt to nie morderstwo (reagujesz jak ta durna baba ze ścierą z filmu
    Barei "To złodziej! I pewnie pijak! Bo każy pijak to złodziej!").

    > pitolisz, molestowanie dzieci przez pedofila

    Dowód poproszę. Póki co są tylko podejrzenia kobiety, która nawet nie
    chce palcem ruszyć, żeby sprawdzić, czy ma rację, czy urojenia.

    > i zapraszanie ich do piwnicy

    Co jest w tym nielegalnego? U mnie np. w piwnicy jest harcówka.

    > jest juz powaznym znakiem na to ze jednak moze ponownie popelnic
    > przestepstwo i powinny sie tym odpowiednie organy zainteresowac

    Skąd wiesz, że się nie zainsteresowały? Czy dla ciebie zainteresowanie
    to akcja antyterrorystów?

    > dal az nadto, tylko im sie dupy nie chce ruszyc

    Co konkretnego? Wiedzieli, żeby molestował? Nie. Niczego konkretnego nie
    widzieli.

    > wlasnie mowimy o prawie, a w tym wypadku wszystko to czyni pedofil na
    > warunkowym

    A jaki konkretny paragraf tym swoim "czynieniem" łamie?

    > nie o lody pytalem

    Była mowa o lodach...

    > pytam o ciebie nie o ustawe

    Ale ja się pytam. W żadnym prawdziwym państwie prawa nie więzi się ludzi
    za "dziwne" zachowania. Dopiero złamanie przepisów na to pozwala.

    > nie pal glupa bo wszyscy widza ze ci to niezle wychodzi

    Ach, mistrz mnie docenił...

    > zalosny jestes jelopku
    > ja nic nie zakladam, to ty zakladasz jakies chore pomysly, ja opieram sie na
    > faktach ktore nam dostarczyla autorka, a z nich jasno wynika ze tak sie
    > dzieje

    Żadnych konkretnych faktów nie dostarczyła. Tylko domysły.

    > w miejscu gdzie ja sie wychowalem taki koles dlugo by sie zdrowiem nie
    > nacieszyl zachowujac sie w ten sposob

    Zapewne - dresiarstwo nie lubi sprzeciwu i reaguje nerwowo i
    zdecydowanie fizycznie. Na szczęście ja wśród dresów się nie wychowałem,
    burasie.

    > zadalem, czy tak samo bys olewal ta sprawe jak by ten koles mieszkal w
    > twojej klatce i twoje dzieci zapraszal na lody do piwnicy

    W przeciwieństwie to inicjatorki wątku poszedł bym najpierw sprawdzić
    swoje podejrzenia. Cóż - ona woli stanąć na środku placu i się drzeć
    POLICJAAAAAAAAAAAAA!

    > nie podam konkretnego paragrafu, bo i nie o paragraf tu chodzi

    Nie?

    > ale zachodzi podejzenie o i popelnieniu przestepstwa lub jego usilowaniu, o

    A ja ciebie podejrzewam o chęć pobicia człowieka. I się stanowczo pytam:
    dlaczego policja nic nie zrobiła? Dlaczego siedzisz przy swoim
    komputerze, zamiast w prewencyjnym areszcie!?!?

    > recydywie i nalezy sie tym zaintersowac, a organy do tego wyznaczone olewaja
    > ten fakt

    Skąd wiesz, że olewają? A może właśnie sprawdzili (tylko bez pochodów i
    fanfar) i okazało się, że ludzie tylko w histerię wpadli?