  • Data: 2022-08-14 11:26:01
    Temat: Re: ryby
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale przyznasz, że jeśli byłoby to naprawdę poważne skażenie rtęcią,
    > to skutki opóźnienia w ostrzeżeniu byłyby katastrofalne, vide wspomniany
    > już Czarnobyl. Czasami warto ostrzec, nawet jak się nie ma pewności.

    Przyznam, ale z jednym zastrzeżeniem. Jak kilka razy pod naporem
    dziennikarzy wyślą takie wyssane z palca ostrzeżenie, to jakby kiedyś
    doszło do skażenia rtęcią, to w kolejne już nikt nie uwierzy. I o to mi
    chodzi.

    Można po każdym użyciu ŚPB, o którym dziennikarze się dowiedzą, pisać,
    ze to było nadużycie i pewnie wcześniej, czy później trafią., tyle że to
    nie jest żadna informacja.

    --
    Robert Tomasik