  • Data: 2022-08-15 02:33:31
    Temat: Re: ryby
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2022 o 11:41, Shrek pisze:
    > Ustaliłeś już kto stoi za tymi dziennikarzami "co tworzą teorie spiskowe"?

    Nikt, bo nikt mądry by tego nie robił. Jak będą pisać głupoty, to
    wcześniej, czy później trafią. Problemem jest to, że nie ma żadnych
    mechanizmów weryfikowania tych głupot. Jakby ktoś spróbował, to zaraz
    wyskoczy kilku idealistów podnosząc, ze to tłumienie mediów.

    > Czyli jednak skażenie odry nie było toerią spiskową - przeprosisz
    > dziennikarzy?

    Nie ma na chwilę obecną oficjalnego stanowiska, ale wygląda na to, że
    rtęć pod jakąkolwiek postacią nie ma tu nic do rzeczy. Słyszałem plotkę
    o jakiś znalezionych dwóch beczkach i podejrzeniach, ze więcej mogło się
    rozszczelnić. Chwilę trzeba poczekać, to pewnie się dowiemy, co się tam
    stało.

    --
    Robert Tomasik