  • Data: 2022-08-12 12:06:44
    Temat: Re: ryby
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Aug 2022 11:44:19 +0200, Olin wrote:

    > Bo wszystkie państwowe instytucje są zarządzane przez krewnych i znajomych
    > wiadomo kogo, więc to może nawet nie celowe działanie, tylko pospolite
    > ciemniactwo; ale tak sobie życzył suteren.

    No ale - wczesniej bylo lepiej?
    Tez byly obsadzone przez znajomych i krewnych, tylko moze jakos mniej
    ostentacyjnie.

    A zreszta moze tak powinno byc - przychodzi nowa wladza, obsadza swoim
    ale tez i bierze odpowiedzialnosc.

    A wyjatek - sądy, TK, RPO, moze PG.

    Jak widac nawet w TK trudno uniknac partyjnosci.
    Nie wiem jak to rozwiazac ... wybierac jednomyslna decyzja calego
    Sejmu i Senatu? Dozywotnie kadencje?
    Wiecej ich i losowanie do spraw ?

    > Są jednak ludzie, którzy potrafią się odnaleźć w każdej sytuacji i niejaki
    > Grzegorz Witkowski - wiceminister infrastuktury - deklaruje, że wykąpie się
    > w Odrze.

    No coz - bezposredniej odpowiedzialnosci za skazenie wydaje sie, ze
    nie ponosi, to co mialby ryzykowac.
    Jak podlegle mu sluzby wode zbadaja i powiedzą ze czysta, to moze
    potwierdzic osobistym przykladem :-)

    J.