  • Data: 2011-12-21 10:35:25
    Temat: Re: rozwiązanie umowy terminowej, czy to normalna praktyka?
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4ef11569$0$1444$65785112@news.neostrada.pl...

    > Stawiając się w sytuacji organizatora - mam X klientów, mam
    > zakontraktowanego instruktora na rok. Co mnie obchodzi że komuś się różnie
    > ułożyło?

    A co kogoś obchodzi, że Ciebie nie obchodzi? :)
    To Twoje ryzyko prowadzenia biznesu.

    > Skalkulowałem cenę tak żeby było przystępnie, ale za cenę tego że jest
    > umowa na rok.

    Ale nie wiemy, czy w tym wątku organizator faktycznie tak skalkulował
    składkę, że wychodzi taniej.
    Wiemy tylko, że pozwala na wypowiedzenie tylko i wyłącznie na swoich
    warunkach.

    > Dlaczego nie?

    To spróbuj tak zrobić :)

    > No to zamień sobie telewizor na bieliznę. Jesteś kobietą, kupiłeś(aś?)
    > sobie sexy bieliznę, rzucił cię facet, bielizna jest Ci niepotrzebna. Nie
    > odsprzedasz.

    Ale ją NADAL MAM. Może mi się odwidzi i zacznę nosić? Może z niej zrobię
    łańcuch na choinkę?
    Usług nie mogę przerzucić na nikogo ani zawiesić ich sobie w czasie czy
    zamienić na coś innego.

    N.