    From: "avancer" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozprawa rozwodowa i karna
    Date: Thu, 21 Aug 2003 21:08:01 +0200

    Użytkownik "Sandra" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bi2p1j$bbn$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik urticae <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:4...@n...onet.pl...
    > abym
    > jak z
    > tych
    > wszystkim.Dlaczego
    >
    > miałam juz zakonczyc ale nie mogłam się powstrzymać od ostatniego
    > rozmyslenia a więc:
    > skoro tak wszystko wygląda jak to opisujesz to masz wygraną sprawę,dowody
    > ,ktore tu przedstawiasz prowadzą do wygranej a sprawy obie zakończą sie
    > niebawem , dzieci pewnie zostaną wysłuchane jak sobie tego życzysz ,
> [...]
    Nic podobnego. Wygranie sprawy (ktorej?) wcale nie jest oczywiste.
    W pierwszej kolejnosci zmienilbym adwokata. To co powiedzial nt. sedziego
    jest - oglednie mowiac - niepowazne. Chyba w ogole nie korzystalbym z
    zadnego. Nie ma takiej potrzeby. Sprawa jest typowa, a rzecz sprowadza sie
    do oceny dowodow. To zas nalezy do wylacznej kognicji sadu i adwokat niczego
    nie jest tu w stanie zmienic.
    Dotychczasowe posty zawieraja wiecej emocji niz faktow, by dalo sie
    przewidziec rozstrzygniecie ktorejkolwiek ze spraw. Uchybien formalnych (w
    sensie ustawowym), skutukujacych ew. uchyleniem wyroku, nie zauwazylem.
    Takimi uchybieniami nie sa (same przez sie) takie okolicznosci, jak "kolega
    policjant", czy odebranie relacji od dzieci w pod nieobecnosc meza, a w
    obecnosci zony.