  • Data: 2020-02-12 04:14:09
    Temat: Re: rozdzial kosciola od szkoly
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e432ed7$0$551$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 11.02.2020 o 01:15, J.F. pisze:

    >Wydaje mi się, że oni już to wiedzieli w 1939 roku. Mogli albo rozbić

    Chyba troche tak ... ale zobowiazania spelnili, wojne wypowiedzieli

    >sojusz Niemcy - Rosja kosztem Polski, albo próbować ich pokonać.

    Ale w jaki sposob rozbic ?
    Niemcy i Rosja by sie ladnie nami podzielili.

    >Niemcy, Włochy , Rosja, Japonia, to mogłoby być trochę za dużo nawet
    >dla
    >USA i Anglii.

    W 39 to Anglia i Francja.

    >U nas w górach nie. Tu walki trwały bardzo długo.

    Z londynskiego rozkazu ?

    >W jakim sensie? Znałem faceta, który dowodził plutonem podczas
    >naszego
    >najazdu. opowiadał, ze zapitalali czołgami, a ludzie idący do pracy
    >ze
    >zdziwienia się zatrzymywali.

    Nie o to chodzi - Czechoslowacy sobie sami socjalizm wybrali, partia
    im sie umocnila, a potem zobaczyli, ze to nie o to chodzi ... i trzeba
    bylo partii pomoc.

    >A Ty byś na ich miejscu robił inaczej?

    Oczywiscie tak samo.
    Co nie zmienia oceny sytuacji.

    Chyba, ze juz w samej partii bylo kilka frakcji, i Moskwa postawila na
    rozsadniejszą.
    I nowa frakcja zaczela "likwidowac" ludzi w terenie ze starej frakcji
    co sie nam pare razy stalo, jesli wierzyc historykom i dziennikarzom

    >Errare humanum est. Miło, że umiał przyznać się do błędu.

    Kto powiedzial, ze sie przyznal ?
    Byl jeden prezydent miasta, popieral wizje urzednika czy odwrotnie, a
    potem wyborcy wybrali innego prezydenta, a urzednik jest naczelnikiem
    wydzialu drogowego.
    I co - wyp* od razu i posadzic nowego, czy poczekac rok i zobaczyc jak
    sobie radzi z postawionymi zadaniami ?

    J.