  • Data: 2020-02-12 22:15:43
    Temat: Re: rozdzial kosciola od szkoly
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e4454f3$0$524$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 12.02.2020 o 20:11, J.F. pisze:

    >A to ZOMO, to Twoim zdaniem niby co było?

    Tylko z biegiem lat i pogarszaniem sytuacji liczba chetnych do mogla
    sie zmniejszac.
    A jakby ich zabraklo, to by wladza upadla.

    Dzisiaj tez moze byc to samo, ale jesli niedogodnosc polega na
    pilnowaniu miesiecznicy, schodow czy pomnika - to jest znosna :-)

    >Tu się z Tobą nie zgodzę. Głosowało sie na konkretną osobę. Zobacz
    >teraz
    >na ordynację. Głosujesz na Kowalskiego, a głosy dostaje Malinowski.
    >Spróbuj "uwalić" konkretnego posła? Nie da się. jak go partia
    >odpowiednio wysoko umieści, to będzie posłem.

    Wysokosc na liscie teoretycznie nie ma znaczenia, ale psychologicznie
    moze juz miec.
    Ale owszem - jak partia prezna, to kilku kandydatow w okregu
    przepchnie.

    >Czyli kto miałby kandydować?

    No jak to kto - masz mandat, jeden kandydat z PZPR, drugi kandydat z
    PZPR.
    Uwalaj sobie jak potrafisz :-)

    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU19850260112