  • Data: 2020-02-06 12:29:39
    Temat: Re: rodzina zastepcza
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.02.2020 o 11:18, Liwiusz pisze:

    > Ależ kwiatuszku, nikt tu nie mówi o wyższości narodów, tylko że niektóre
    > narody są w czymś lepsze, a w czymś gorsze.

    Co za bzdura.

    > To chyba oczywiste,

    Tylko dla faszystów.

    > skoro i
    > ludzie między sobą się różnią.

    Tyle, że ludzie istnieją w rzeczywistości, a pojęcie narodowości tylko w
    głowach narodowców.

    > Na przykład Niemcy są dobrzy w wykonywaniu rozkazów. Za to w narodzie
    > żydowskim jest dużo osób mających smykałkę do handlu i bankowości.

    Co za bzdura. To są faszystowskie stereotypy nie mające nic wspólnego z
    rzeczywistością.

    "Narodowość (przynależność narodowa lub etniczna) jest deklaratywną
    (opartą na subiektywnym odczuciu) cechą indywidualną każdego człowieka,
    wyrażającą jego związek emocjonalny (uczuciowy), kulturowy lub
    genealogiczny (ze względu na pochodzenie rodziców) z określonym narodem""

    Popatrz na obecnie rządzących w Polsce. Też są dobrzy w wykonywaniu
    rozkazów. A prezes i premier smykałkę do interesów i bankowości mają
    wręcz wybitną. Zgodnie z twoją definicją nie są Polakami.

    > Że ci się to od razu kojarzy z wyższością i faszyzmem - nie nasza wina.
    > Współczujemy.

    Że tobie się nie kojarzy - nie nasza wina.
    Trzeba było nie spać w szkole.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr