  • Data: 2008-07-23 00:30:10
    Temat: Re: rezerwacja noclegow przez internet - jak sie zabezpieczyc
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to praktyka normalna - ja wlasnie robie to zawsze przez internet a nie
    telefonicznie, wlasnie po to zeby był ślad

    np mail z e szczegółami rezerwacji (np główne wyposażenie wchodzące w pokoj
    i cene - łazienka, lodówka sniadanie itepe, oplata za dobe i osobe, zakres
    dni, czy psa mozna zabrac itepe) z prosbą o zwrotne potwierdzenie - zawsze
    to drukuje i zabieram ze sobą na wypadek wątpliwości

    a w tytule przelewu - rezerwacja od dnia do dnia, cena jednostkowa, suma

    to wlasnie najbezpieczniejsza droga, nie zdarzyło mi się na wieeeeele
    wyjazdow zeby zawiodła. raz mialem tylko lekkie starcie, ale wlasnie
    wydrukowany mail wyjasnil niejasnosci.

    Sebastian