  • Data: 2004-05-14 22:34:24
    Temat: Re: reportarz tv - czy to doniesienie o przestepstwie ?
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "AsDaX" <a...@p...fm> wrote in message
    news:c82l18$d8k$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > a czy nie pamietasz fragmentu w pierwszym odcinku dot. przesluchania
    bodajze
    > Grochulskiego (nazwiska nie jestem pewien)w katowickiej prok, kiedy to po
    > dziwnej interwencji prok. krajowego (!) facet przestal sypac?

    wydaje mi sie oczywiste ze ten material powinien (w normalnym panstwie)
    sluzyc jako dowodowy a odpowiednie organa powinny czuc sie w obowiazku
    zajecia sie sprawa... dziwne ze nagle ten temat ucichl (byla tylko jedna
    wzmianka w GW na temat sledztwa tvn-u), mam cicha nadzieje ze jak (jesli)
    powstanie komisja d/s orlenu to ta sprawa sama (lub z pomoca mediow)
    wyplynie.

    pzdr.

    p/s zadaje sobie pytanie... kiedy to wszystko (ta choroba) sie skonczy
    to oczywiscie pytanie retoryczne