  • Data: 2007-04-06 17:33:24
    Temat: Re: reorganizacja, zmiana warunkow
    Od: "gardziej" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale pracodawca nadal istnieje?
    > No to zapewne mamy sytuację likwidacji stanowiska pracy.
    > Może w razie czego wchodzi w grę odprawa?

    pracodawca istnieje, tylko czlowiek sie zmienil. reorganizacja jest
    pretekstem do poprzesuwania paru osob, zmniejszeniu pensji itp. odprawy
    dobrowolnej napewno ten czlowiek nie przewiduje.

    > Jak zmuszony? Obowiązuje cię (i pracodawcę) zawarta umowa i związany z nią
    > zakres obowiązków.

    ha! i tu jak sobie sam nie poszukam, to nie bede mial. ksiegowa byla do
    dzisiaj przekonana, ze zakres obowiazkow dostaja ludzie pozniej, wiec nie
    nalezy do umowy i mozna go sobie zmieniac :).

    kolezanka dzisiaj dostala aneks do podpisania, zalezy jej na robocie wiec
    podpisala. czy jesli ja nie zgodze sie na warunki zaproponowanego aneksu, to
    bedzie tak jakbym dostal wypowiedzenie definitywne? (kadrowa uwaza, ze skoro