  • Data: 2009-09-16 20:54:21
    Temat: Re: rekojmia, wady towaru
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No przecież napisałem, ze jest konsument który korzysta z prawa że towar jest
    > niezgodny z umową czyli z ustawy i ma ustawowy termin 2 lata i jestem ja i
    > producent gdzie producent odpowiada 1 rok wg KC (rekojmia). I stad ta
    > rozbieznosc.

    Wybacz, przeczytałem jeszcze raz i nie znalazłem w nim słowa "konsument". Możesz
    mi wskazać je palcem? Piszesz o niezgodności towaru z umową. A myślisz że jaki
    jest zwykle powód reklamowania z tytułu rękojmi?

    Pytałeś o rekojmię, dostałeś odpowiedź dot. rękojmi. Nie czytam w Twoich
    myślach, a jedynie to, co napisałeś.