eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne › Re: rękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne
    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne
    Date: Tue, 11 Mar 2003 08:44:38 +0800

    In article <b4j763$a4m$1@atlantis.news.tpi.pl>, Jinks wrote:
    > Ponad wszelką wątpliwość jestem pewien że jeżeli chodzi o jakość prądu to
    > wszystko jest w porządku mam na to poparcie fachowców i zakładu
    > energetycznego, zresztą żadne każde inne urządzenie pracuje sprawnie (w tym
    > serwer włączony 24 godziny na dobę) Co mam zrobić w takim przypadku? 6 marca
    > b. r. zażądałem w sklepie zwrotu pieniędzy podpierając się odpowiednią
    > ustawą o rękojmii ale sprzedawca polega na zdaniu niekompetentnego
    > serwisanta.
    > Co zrobić w takim przypadku? Jak wyegzekwować swoje prawo?

    Jeśli to możliwe, zdobądź z zakładu energetycznego jakieś pisemko
    potwierdzające, że napiecie jest zawsze powyżej tych 198V. Dołącz je do
    wniosku reklamacyjne. Opisz w nim dokładnie co i jak. Twoje dywagacje na
    temat pozostałego sprzętu pomiń, bo nie są istotne jako żę MZ nie masz
    najmniejszych danych jak się taki sprzęt zachowuje przy napięciu ca 190V
    (gro będzie działać dalej jak gdyby nigdy nic).

    A tak na prywatny użytek kup, lub pożycz miernik napięcia i trzymaj to to
    w gniazdku tej samej lini co pralka przez kolejne prania. Pralka to spory
    pożeracz energii i być może po prostu sama ona powoduje z jakiegoś powodu
    niewydolność sieci i lokalny spadek napięcia.

    --
    Marcin