eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworekojmia / gwarancja / wymiana sprzetuRe: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
  • Data: 2006-10-16 19:35:06
    Temat: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
    Od: "art409" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Zaproponowano mi takze naprawe gwarancyjna, ktora ma potrwac do
    > 3tygodni... ladne mi "niezwlocznie". Dzieki za odpowiedz! :)

    bo kozystasz z gwarancji!
    moga ci powiedziec trzy tygodnie a np w karcie gw. jest zapis "nozliwie
    najkrutszym terminie" i co im zrobisz jak nie bedzie sprzetu po miesiacu??

    NIC!!! dla serwisu dwa miesiace bedzie to mozliwie krótki termin ;)

    z rekojmi niezwlocznie zwyczajowo trwa 14 dni i nie wazne czy sa to robocze
    czy nie!
    kalendarzowe!
    jesli pracujesz na nim sprzecie to powiedz zeby dali ci zastepczy w innym
    wypadku po prostu wynajmiesz sobie laptopa a oni pokryja koszty wynajmu!

    Pozdrawiam,
    Artur


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1