  • Data: 2006-10-18 18:10:07
    Temat: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
    Od: Blazej Biesiada <b...@s...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Schwester wrote:
    > Tak czy owak zanieś sprzęt do sklepu BEZ karty gwarancyjnej, bo wtedy na
    > 100% wyślą go do serwisu w ramach gwaranji.

    Jeszcze tak sie zastanawiam, czy jesli zloze pisemna reklamacje
    powolujac sie na rekojmie (btw: lepiej samemu napisac czy poprosic o
    druk w sklepie?) to czy oddajac sprzet do naprawy (to w przypadku gdy
    sprzedawca nie wymieni sprzetu na nowy, nie wadliwy) musze dolaczyc do
    niego gwarancje?

    Wzglednie, co bedzie jesli te gwarancje dolacze (wloze do pudelka) i czy
    moga mnie do tego zmusic w sklepie?

    Jestem w 100% pewien, ze sklep sam usterki nie usunie, wiec bedzie
    musial sprzet wyslac do producenta/dystrybutora i zastanawiam sie czy
    gwarancja w tym przypadku ulatwila by im jakos sprawe. Tak sobie gdybam,
    ze jesli _nie dolacze_ gwarancji to wyjdzie na to najprawdopodobniej
    dostane nowy sprzet albo zwrot $. Dobrze mysle? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Blazej