eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworekojmia / gwarancja / wymiana sprzetuRe: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
  • Data: 2006-10-17 07:47:22
    Temat: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
    Od: Blazej Biesiada <b...@s...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Schwester wrote:
    > Schwester napisał(a):
    >> gasper napisał(a):
    >>> Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
    >>> news:eh1shp$oqm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >>>> Idź do sklepu, z pismem, że składasz reklamację z tytułu
    >>>> niezgodności towaru z umową (wzór znajdziesz w internecie) i każ
    >>>> sobie przybić jakąś pieczątkę z datą na swojej kopii.
    >>>
    >>> a może doczytaj, że on kupił na firme....
    >>
    >> upsss
    >
    > Dlatego wartym rozważenia rozwiązaniem przy tego typu zakupach jest
    > kupno "na paragon" i np. po 6 dniach testowania przyjście do sprzedawcy
    > po fakturę na podstawie paragonu.
    >

    Ale dlaczego, przeciez w przypadku rekojmi moge to chyba calkiem
    podobnie rozegrac (pisemna reklamacja, nie wiem tylko czy taki wzor tez
    jest w internecie?) i w dodatku jesli nie zrobia tego niezwlocznie to
    musza mi zwrocic koszta ktore poniose (np. wyporzyczenie laptopa).

    --
    Pozdrawiam,
    Blazej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1