eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunkiRe: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwin
    ds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
    STED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 30 Sep 2013 08:32:46 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    In-Reply-To: <52473754$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1309300828160.2680@quad>
    References: <l275qf$s4f$1@mx1.internetia.pl>
    <524729fa$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1309282134520.3852@quad>
    <52473754$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 36
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1380528349 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1269 83.15.167.123:62581
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2419
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:728842
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 28 Sep 2013, Robert Tomasik wrote:

    > Wysłać pocztą. :-) Ale jeszcze lepszy numer, to próbować wręczyć przed
    > kamerą, a jak nie wezmą, to uznać, że było skutecznie doręczone

    A to zgoda, z dokładnością do faktu że statystyczny klient nie jest
    przygotowany na taką wersję, a przy okazji możliwością kolejnego
    wątku na temat skuteczności zakazu filmowania ;)
    (napisałem "skuteczności", nie dopuszczalności :P)

    >> 2. Termin odpowiedzi.
    >> Przecież to jest jasne, że to sklep określa ten termin!
    >
    > Niezgodność towaru? - 15 dni i reklamacja uznana automatycznie.

    Owszem.
    Ale to sklep decyduje, czy odpowie w 4, 13 czy 25 dniu.
    A to że odpowiedź w 13 i 25 dniu powoduje różne skutki prawne
    to już był inny punkt programu ;)

    >> 3. Uwaga która już jest poruszona wyżej, ale dla podkreślenia:
    >> są elementy ktorych nie może wybrać ani sprzedawca,
    >> ani nabywca, bo wynikają z ustawy.
    >> Broszką sklepu jest JEDYNIE zmieszczenie się w ustawowym
    >> terminie, jak nie - to uznali reklamację z mocy przepisu.
    >
    > No to poprzedniej wzmianki już zupełnie nie rozumiem.

    Bardzo prosto.
    Nie masz możliwości wpłynięcia na to, czy sklep postanowi
    odpowiedzieć np. w 17 dniu.
    Odniosłem się literalnie do uwagi - to, że taka wersja
    "urządza klienta" to jedno, to że sklep MOŻE tak zechcieć
    zrobić to drugie i zupełnie odrębne.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1