eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja-niezgodnosc z umowa - CD › Re: reklamacja-niezgodnosc z umowa - CD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: kam <X#k...@w...pl#X>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja-niezgodnosc z umowa - CD
    Date: Fri, 24 Jun 2005 13:36:53 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 33
    Sender: k...@p...onet.pl@ip-195-242-255-2.catv.net.pl
    Message-ID: <d9gquj$c4$1@news.onet.pl>
    References: <d9dqmo$2bf$1@opal.futuro.pl> <d9g92a$ivc$1@news.onet.pl>
    <d9gpf6$9cg$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-195-242-255-2.catv.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1119612691 388 195.242.255.2 (24 Jun 2005 11:31:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 24 Jun 2005 11:31:31 GMT
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en, ru
    In-Reply-To: <d9gpf6$9cg$1@opal.futuro.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:307466
    [ ukryj nagłówki ]

    budo napisał(a):
    > no mam "potwierdzenie" : jest to paragon sprzedazy w wpisana data przyjecia
    > reklamacji (tak jakbym kupil te buty w tym dniu)

    tak, ale trudno to uznać za dowód zgłoszenia żądania wymiany albo naprawy

    > u mnie pekly dwie podeszwy wiec mysle, ze nie jest to przypadek a raczej
    > taki sposob wykonanai podeszwy, ktory powoduje jej pekniecie po kilkunastu
    > miesiacach. Ciekawe czy moge zastosowac taki rodzaj argumentacji i jak
    > piszesz, w jaki sposob mam to udowodnic? ekspertyzy?? rzeczoznawcy??

    w razie sporu tak, właściwie jedyną metodą jest opinia biegłego
    a równoczesne pęknięcie - może to po prostu zużycie?

    > w jaki sposob mam to udowodnic? ekspertyzy?? rzeczoznawcy??

    jw

    > no ale wpisalem - wiec co? bedzie to traktowane jako prosba naprawy ?
    > zreszta uwazam, ze po naprawie buta nie bedzie on juz taki sam jak w
    > oryginale.

    a co z tym zrobi sprzedawca, to już nie wiem
    szczególnie taki, który jeszcze powołuje się na przepisy o rękojmi...
    możesz uzupełnić reklamację

    > dzieki za wszystko - prosze, mozesz mi podac email? bo ten z naglowka nie
    > dziala...

    działa...
    tyle że jest bardzo rzadko czytany

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1