eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja i zwrot pieniedzyRe: reklamacja i zwrot pieniedzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.f
    uturo.pl!news.infinity.net.pl!not-for-mail
    From: "robert" <p...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja i zwrot pieniedzy
    Date: Sun, 14 Mar 2004 18:42:08 +0100
    Organization: "ASK Infinity http://www.infinity.net.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <c325h2$8ln$1@serwer.infinity.net.pl>
    References: <c30i2u$5kr$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: paolo.infinity.net.pl
    X-Trace: serwer.infinity.net.pl 1079286114 8887 193.108.229.182 (14 Mar 2004 17:41:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@s...infinity.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Mar 2004 17:41:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:200505
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Pinki" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c30i2u$5kr$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > sytuacja po krotce wyglada tak: oddalem sprzet do reklamacji i w zamian
    > dostalem potwierdzenie oddania sprzetu, dodatkowo sprzedawca, oderwal
    > przypiety spinaczem paragon od karty gwarancyjnej i go skserowal. Po 3
    > tygodniach dzwonie czy moge juz odebrac sprzet, jednak z braku mozliwosci
    > naprawy i mozliwosci wymiany na taki sam nowy sprzedawca zaproponowal
    zwrot
    > pieniedzy, wszystko ok, tylko ze zarzadal paragonu, poszedlem do domu
    majac
    > nadzieje ze lezy sobie z karta gwarancyjna w znanym mi miejscu,
    przychodze,
    > patrze a paragonu nie ma jest tylko karta gwarancyjna. Przekopalem cale
    > mieszkanie i niestety nie znalazlem. Teraz pytanie, czy sprzedawca zwroci
    mi
    > pieniadze za sprzet (dodam ze chce kupic podobny tylko drozszy w tym samym
    > sklepie) jesli nie posiadam paragonu? Jedyne co mi zostalo to karta
    > gwarancyjna i dokument swiadczasy ze zlozylem sprzet w serwisie tego
    sklepu.
    > Bardzo prosze o pomoc, pozdrawiam.
    >
    > --
    > ***Pinki***
    > wystarczy ze bedziesz mial protokol reklamacyjny (zaswiadczenie zdania
    sprzetu do serwisu) tam powinny byc wpisane podstawowe dane czyli twoje dane
    ososobwe data zakupu oraz odebrania sprzetu z sserwisu jaka wystapila wada i
    zaile ten sprzet kupiles i to wystarczy powodzenia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1