eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja i zwrot pieniedzyRe: reklamacja i zwrot pieniedzy
  • Data: 2004-03-14 17:42:08
    Temat: Re: reklamacja i zwrot pieniedzy
    Od: "robert" <p...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Pinki" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c30i2u$5kr$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > sytuacja po krotce wyglada tak: oddalem sprzet do reklamacji i w zamian
    > dostalem potwierdzenie oddania sprzetu, dodatkowo sprzedawca, oderwal
    > przypiety spinaczem paragon od karty gwarancyjnej i go skserowal. Po 3
    > tygodniach dzwonie czy moge juz odebrac sprzet, jednak z braku mozliwosci
    > naprawy i mozliwosci wymiany na taki sam nowy sprzedawca zaproponowal
    zwrot
    > pieniedzy, wszystko ok, tylko ze zarzadal paragonu, poszedlem do domu
    majac
    > nadzieje ze lezy sobie z karta gwarancyjna w znanym mi miejscu,
    przychodze,
    > patrze a paragonu nie ma jest tylko karta gwarancyjna. Przekopalem cale
    > mieszkanie i niestety nie znalazlem. Teraz pytanie, czy sprzedawca zwroci
    mi
    > pieniadze za sprzet (dodam ze chce kupic podobny tylko drozszy w tym samym
    > sklepie) jesli nie posiadam paragonu? Jedyne co mi zostalo to karta
    > gwarancyjna i dokument swiadczasy ze zlozylem sprzet w serwisie tego
    sklepu.
    > Bardzo prosze o pomoc, pozdrawiam.
    >
    > --
    > ***Pinki***
    > wystarczy ze bedziesz mial protokol reklamacyjny (zaswiadczenie zdania
    sprzetu do serwisu) tam powinny byc wpisane podstawowe dane czyli twoje dane
    ososobwe data zakupu oraz odebrania sprzetu z sserwisu jaka wystapila wada i
    zaile ten sprzet kupiles i to wystarczy powodzenia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1