eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja i zwrot pieniedzy › reklamacja i zwrot pieniedzy
  • Data: 2004-03-14 03:04:14
    Temat: reklamacja i zwrot pieniedzy
    Od: "Pinki" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    sytuacja po krotce wyglada tak: oddalem sprzet do reklamacji i w zamian
    dostalem potwierdzenie oddania sprzetu, dodatkowo sprzedawca, oderwal
    przypiety spinaczem paragon od karty gwarancyjnej i go skserowal. Po 3
    tygodniach dzwonie czy moge juz odebrac sprzet, jednak z braku mozliwosci
    naprawy i mozliwosci wymiany na taki sam nowy sprzedawca zaproponowal zwrot
    pieniedzy, wszystko ok, tylko ze zarzadal paragonu, poszedlem do domu majac
    nadzieje ze lezy sobie z karta gwarancyjna w znanym mi miejscu, przychodze,
    patrze a paragonu nie ma jest tylko karta gwarancyjna. Przekopalem cale
    mieszkanie i niestety nie znalazlem. Teraz pytanie, czy sprzedawca zwroci mi
    pieniadze za sprzet (dodam ze chce kupic podobny tylko drozszy w tym samym
    sklepie) jesli nie posiadam paragonu? Jedyne co mi zostalo to karta
    gwarancyjna i dokument swiadczasy ze zlozylem sprzet w serwisie tego sklepu.
    Bardzo prosze o pomoc, pozdrawiam.

    --
    ***Pinki***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1