eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja drzwi › Re: reklamacja drzwi
  • Data: 2010-02-24 20:42:25
    Temat: Re: reklamacja drzwi
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Waldek" <b...@w...pl> napisał
    >
    > Kupiłem sobie drzwi do domu (2 sztuki)
    > Po pewnym czasie drzwi się rozreschły - reklamowałem, reklamacja
    > została uznana - wymienią na nowe
    > Ale mam wątpliwości:
    > Dlaczego ja mam ponosić koszty związane z przywozem drzwi i ponownym
    > lakierowanem.
    > CZy istniej jakaś szansa nie ponoszenia tych kosztów

    Tak.

    Jeśli w twoim przypadku ma zastosowanie ustawa o szczególnych
    warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
    to jest w niej art. 8 ust. 2:
    "Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia,
    robocizny, materiałów
    oraz ponownego zamontowania i uruchomienia."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1