eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - butow - pilne - prosze o pomocRe: reklamacja - butow - pilne - prosze o pomoc
  • Data: 2002-11-29 23:06:53
    Temat: Re: reklamacja - butow - pilne - prosze o pomoc
    Od: "Sebastian" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Alki" <a...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    news:as84kb$12a$1@news.tpi.pl...
    > witam
    > zakupilem buty (300 pln) w sklepie, po 2,3 razach noszenia stwierdzilem ze
    > skura na butach jest roznego gatunku co powodowalo rozny stopien zuzycia
    > butow (bylo to widoczne po 3 danich chodzenia), jeden but byl zdecydowanie
    > bardzije zuzyty od drugiegi, roznily sie rowniez odcieniem.
    >
    > Zglosilem reklamacje (zazadalem wymiany na nowa pare badz zwrotu
    pieniedzy),
    > reklamacje uwzgledniono w nastepujacy sposob: rzeczoznawca dopatrzyl sie
    > roznicy i przyznal mi racje, jednak nie dostalem zwrotu pieniedzy ani
    > wymiany obuwia na nowa pare tylko bonifikate w postaci zwrotu 40% ceny
    > butow. Ponadto stwierdzil iz nie jest to wada ukryta tylko jawna, zaliczyl
    > obuwie jako towar kategori 3 .
    >
    > Nie zgadzam sie z takim wynikiem interpretacji, chcialem sie wiec poradzic
    > osob majacych doswiadczenie w takich sprawach.
    > Butow nie odebralem jeszcze ze sklepu, mam zamiar zglosic odwolanie od
    > reklamacji zadajac wymiany na nowa pare lub zwrotu pieniedzy. nie
    > statysfakcjonuje mnie upust 40%.
    > czy jest jakis przepis na ktory moge sie powolac, tzn. buty powinny nie
    > odbiegac kolorem od siebie ani materialem z ktorego zostaly wykonane. coz
    ze
    > dostane 40% znizki a buty beda inne. jest rzecza logiczna ze rzeczy
    > sprzedawana na pary nie powiiny sie roznic.
    >
    > Prosze o pomoc wszystkich tych ktorzy mieli podbna sytuacje, badz ludzi
    > ktorzy znaja przepisy prawne w takich przypadkach.
    >
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof
    >
    > przede wszystkim poszukaj w swoim rejonie rzecznika praw konsumenta (
    adres lub telefon znajdziesz w internecie wpisz w wyszukiwarce hasło
    konsument) oni udzielą Ci bardzo kompetentnej i wszechstronnej informacji
    jak dochodzić swoich praw, powiedzą Ci nie tylko co możesz w swojej sytuacji
    zrobić ale też gdzie się udać z interwencją ile to będzie trwać i kosztować.
    To jest najwłaściwsze miejsce gdzie możesz szukać pomocy ( jest ona darmowa)
    a takie tam " porady " połowiczne i teoretyczne nic Ci nie dadzą . W biurze
    rzecznika powiedzą ci czy sklep miał racje a jeśli nie miał to co, krok po
    kroku trzeba zrobić a chyba takich informacji poszukujesz
    pozdrawiam i życzę sukcesu w " walce" z nieuczciwym sprzedawcą
    Kasia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1