  • Data: 2004-09-13 23:56:15
    Temat: Re: reklama na samochodach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 12 Sep 2004, Renata Gołębiowska wrote:
    [...]
    >+ "Dobre bo polskie" to chyba od wejścia do Unii jest zabronione, ale
    >+ niech się wypowiedzą eksperci.

    Ze mnie żaden ekspert, ale radia czasem słucham :)
    Wg komentarza z dyskusji "radiowej" - to PAŃSTWO ma zakaz stosowania
    "forów dla swoich" we wszelkich postaciach (w tym "srodków reklamowych").

    Ale organizacje niezalezne - pracodawców, konsumentów,... - moga sobie
    swobodnie reklamować co chcą !! Jak na mój gust - firmy też ! :)

    Tylko nie można tego robić "za dotację" - ani państwowe, ani UE :)

    pozdrowienia, Gotfryd