  • Data: 2010-02-08 16:40:35
    Temat: Re: reklama kruka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Massai pisze:

    > Masz problem z rozumieniem słowa pisanego?

    Nie. A ty?

    > Moja porada brzmiała:
    > A ja polecam wszystkim żeby po prostu spłacali swoje długi.

    I należy jeść z umiarem - ale jaki to ma związek z niniejszym wątkiem?

    > Swoje. Nie cudze. Ani nie wydumane.

    Ponawiam powyższe pytanie.

    Krukopodobne instytucje specjalizują się w "długach" przeterminowanych,
    czyli takich, które nigdy nie istniały, były sporne albo zostały już
    dawno spłacone - rzekomi "wierzyciele" liczą na to, że po tylu latach to
    już nikt kwitka mieć nie będzie (po to m.in. jest instytucja
    przedawnienia, żeby nie trzeba było prowadzić archiwum rachunków sprzed
    półwiecza) i będzie można frajerów naciągnąć poprzez zakrzyczenie i
    wmówienie, że są coś winni.

    Ja wychodzę z założenia, że jeśli ktoś miał faktycznie i uczciwie
    wierzytelność, to by przed upływem terminu przedawnienia podrzucił pozew
    do sądu. Skoro tego nie zrobił, to albo wie, że nie ma szans, albo ma
    taki burdel w papierach, że sam nie wie.

    > Swoją droga ciekawe masz to pojęcie "honoru".

    ??