  • Data: 2004-07-06 04:35:13
    Temat: Re: rejestracja samochodu w innym miescie??
    Od: "nice guy" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    vlo wrote:
    > Witam
    >
    > Chcialbym zarejestrowac samochod w innym miescie niz jestem
    > zameldowany. Czy jest taka mozliwosc ?
    > Np. mieszkam we Wroclawiu (jestem tam zameldowany) a samochod
    > chcialbym zarejestrowac w miescowosci gdzie go kupuje w Legnicy ?
    >
    > z gory dziekuje za pomoc

    a ja mam troche zmodyfikowane pytanie ale mysle, ze chodzi o to samo (AC?):

    co bedzie jezeli przeniose wlasnosc samochodu na mojego wujka oraz ojca -
    to spowoduje jednoczesnie, ze samochod bylby rejestrowany w innej strefie
    a z drugiej strony bylyby w miejsce "mojej" szkodowosci nawet znizki -
    czy jesli ja nadal bede jezdzil tym samochodem i przy szkodzie bedzie
    policja
    to ubezpieczyciel bedzie wiedzial kto tym trachnal - czy istnieje mozliwosc
    ze ubezpieczyciel uzna taka umowe za fikcyjna i nie wyplaci odszkodowania ?
    czy oni maja jakies zabezpieczenia przeciwko takim "fikcyjnym"
    przeniesieniom
    zapisy w ogolnych warunkach umow ?

    druga rzecz to w jakich proporcjach powinienem przeniesc wlasnosc samochodu,
    zeby to wlasnie dana osoba (wujo) byla jako pierwsza wpisana na pierwszej
    a nie na trzeciej stronie do dowodu rejestracyjnego ?

    dzieki