  • Data: 2006-04-03 20:19:30
    Temat: Re: rejestracja samochodu a zamledowanie
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > Raczej nie - kupa ludzi ma samochody zarejestrowane w innych częściach
    > kraju i nie słyszałem o żadnych problemach.

    e no to luz :)

    > Żadna rejonizacja nie obowiązuje.

    No to fajnie.

    > No to w ogóle jest porażka z imiennymi tablicami, bo są przywiązane do
    > jednej rejestracji, więc nie da się ich sprzedać, ani przenieść na inny
    > samochód, bo o ile wiem to w innych krajach takie imienne tablice
    > właściciel może przepisać na swoje kolejne samochody.

    Juz sie oswoilem z ta mysla, w sumie ten tysiak przy rejestracji moze
    byc, gorzej jak pozniej bede chcial auto "przeniesc" to kolejny, to juz
    gorzej. Rozumiem, ze jak sprzedaje samochod to ten numer "zniknie" i
    bede mogl kupujac inne auto znowu go kupic (tak, wiem, znowu tysiak,ale
    nie chce zeby mi k0cureq nadal jezdzil po kraju jako nie-ja:).

    A w sumie to czy jesli sobie auto zarejestruje a ptoem sie
    "przeprowadze" (w rzeczywistosci - przemelduje) to mam obowiazek to
    zglaszac czy moge miec numery w starym wojewodztwie? Bo wlasnie wpadlem
    na trop kogos kto mieszka w Krakowie :)

    > Zawsze też można P1ESEK.

    Z racji zameldowania to najwyzej S1USIAK :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \