  • Data: 2006-04-04 16:41:48
    Temat: Re: rejestracja samochodu a zamledowanie
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra napisał(a):
    > Po pierwsze - nie można przenieść. Nowy właściciel dostanie nowe
    > (zwykłe) tablice rejestracyjne jak zarejestruje samochód na siebie.
    > Ty nie możesz ich zachować - nawet jak zapłacisz 1000zł za tablice
    > imienne do nowego samochodu, to treść musi być inna niż poprzednio, bo
    > poprzedni numer jest/był zajęty.
    > Teoretycznie do tego służy ta cyfra po literze, a więc jak sobie kupię
    > G0 PYRA, to w następnym samochodzie mogę mieć najwyżej G1 PYRA, potem
    > G2, G3...

    No to jest juz glupie. Rozumiem - tablice przepadaja razem z autem.
    Rozumiem - przy zmianie auta tez. Ale zeby nie dalo sie jeszcze raz
    kupic tych samych????

    Popytam, ale w sumie nie jest tak zle, nie planuje zmieniac auta :)
    Kupic jedno i jezdzic az nie wyjade z kraju :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \