  • Data: 2006-04-03 19:05:36
    Temat: Re: rejestracja samochodu a zamledowanie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Kocureq napisał(a):

    > A w przypadku przegladow / badan / jakichs problemow nie bedzie zadnych
    > "issues"?

    Raczej nie - kupa ludzi ma samochody zarejestrowane w innych częściach
    kraju i nie słyszałem o żadnych problemach.

    Mój kolega miał kiedyś samochód który dostał od wujka (bez żadnych umów
    - formalnie był nadaj wujka), zarejestrowany na drugim końcu Polski i
    wszystkie przeglądy robił normalnie.

    Masa samochodów w leasingu zarejestrowana jest w Poznaniu czy Warszawie,
    a jeżdżą po całej Polsce.

    Żadna rejonizacja nie obowiązuje.

    Ja np. opiekuję się samochodem babci - jeżdżę na przeglądy, ubezpieczam,
    załatwiam wszystkie formalności, samochód nie jest mój, a żadnych
    problemów z tego powodu jeszcze nie miałem.

    > Hm...

    No to w ogóle jest porażka z imiennymi tablicami, bo są przywiązane do
    jednej rejestracji, więc nie da się ich sprzedać, ani przenieść na inny
    samochód, bo o ile wiem to w innych krajach takie imienne tablice
    właściciel może przepisać na swoje kolejne samochody.

    > Dobre :) Kto mnie przyjmie pod dach w Krakowie? :)

    Zawsze też można P1ESEK.