  • Data: 2006-08-31 09:12:27
    Temat: Re: regres ubezp. (OC)-zbiegł z miejsca zd
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Idąc twoim tokiem myślenia każdemu kierowcy złapanemu na przekroczeniu
    > prędkości, "złamaniu" zakazu zatrzymywania itd policjant powinien
    > udowadnić, że kierowca widział znak drogowy (popełnił wykroczenie
    > celowo, a NIE dlatego, że znaku nie zauważył).
    ale tu nie chodzi o udowodnienie wykroczenia (kolizja), bo przyjmując
    mandat potwierdziłem to zdarzenie

    chodzi o to, że TU chcąc wywieźć skutek prawny (zwrot odszkodowania
    przez sprawcę) musi udowodnić fakt, na którym opiera swoje żądanie
    - czyli to, że zbiegłem z miejsca zdarzenia.. notatka policyjna może
    być jednym z dowodów. nie jedynym i nie ostatecznym jednak