  • Data: 2004-05-13 14:05:49
    Temat: Re: pytanko- reklamacja butow- pilne :)
    Od: "Kopajt ;-\)" <k...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    @dams wrote:
    > Moja żona miała lepszą akcję bo kupiła buty - przechodziła prawie cały
    > sezon - potem się rozpieprzyły i jej zwrócili kasę ... za pół roku
    > kupi sobie inny model i oczywiście w tym samym sklepie :-)

    hehe - ja tak robie juz od ponad dwoch lat - wydalem kiedys 249 zl na
    "obuwie zimowe" i tak srednio co pol roku sie psuly, sklep nie chcial
    oddac kasy, tylko wymienial na inne buty, "bo tamtych to juz nie
    produkujemy"
    Biorac pod uwage, ze zmienialem juz 5 razy buty - wychodzi mnie bardzo
    tanio :-)

    --
    __|__
    ---o-(_)-o--- Pozdrówka for @ll - KOPAJT