  • Data: 2004-02-28 23:13:25
    Temat: Re: pytanko
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 28 Feb 2004 21:19:41 +0100, Fumfol wrote:

    > Myslimy o rozdzielnosci majatkowej, skoro w ten sposob szybciej sie da,
    Sprawdźcie najpierw, czy inny bank nie
    uzna, że dodatkowa osoba dopisana do kredytu z własnymi (nawet mniejszymi)
    zarobkami zwiększa, a nie zmniejsza, wiarygodność kredytobiorcy. Zawsze
    jest to dodatkowa, zarabiająca osoba, która w razie czego może być w
    stanie czasowo zapewnić jakąś stabilność wpłat. Nie wiem, czy dobrze
    słyszałam, ale chyba Multibank stosuje takie właśnie zasady.

    Przecież działające w Polsce banki pochodzą z różnych krajów i
    postępują wg różnych systemów. W ramach ciekawostek - jeden z bodaj
    brytyjskich banków oceniał, jako mniej wiarygodnych, ludzi nie
    posiadających telefonu stacjonarnego. W WB to świadczyło o niechęci do
    stabilizacji. W Polsce świadczy jedynie o mieszkaniu w danym rejonie (np.
    na bogatym przedmieściu, do którego Tepsa nie dotarła, a gdzie wszyscy
    mają komórki). Co w Polsce absolutnie nie wpływało na ryzyko kredytowe.
    Pozdrawiam,
    MArta