    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.sci.socjologia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o ubezpieczenie w UE
    Date: Sun, 15 Aug 2004 22:09:00 +0200

    Użytkownik "Sarna" <G...@V...net> napisał w wiadomości
    news:411fbddb$0$72822$ed2e19e4@ptn-nntp-reader04.plu
    s.net...

    > i tu sie zaczyna problem.
    > Kiedy potrzebuje zabrac dziecko do lekarza.

    Nie odpowiem na Twoje pytanie ale poprawię Ci humor typowo polskimi
    realiami. Jestem zameldowana w Krakowie ale mieszkam w Chorzowie i tam siła
    rzeczy chcialam sie leczyć. Odległość 100km od miejsca zameldowania, mam
    aktualną ksiażeczke ubezpieczeniową i lipa. Bo na Śląsku wprowadzili karty
    czipowe - ja takowej nie dostane bo jestem zameldowana w Krakowie. W dowód
    szczególnej łaski przyjmują mnie do lekarza pierwszego kontaktu, ktorego
    nota bene okresliłam w deklaracji wyboru ale za kazdym razem panie
    rejestratorki przewracają oczami. Do ginekologa dostać się nie sposob
    "mogłabym panią przujac gdyby pani krwawila albo rodzila ale recepta na
    pigułki antykoncepcyjne to nie jest porada nagła" Nie wazne ze jest ponoc
    jeden Narodowy Fundusz Zdrowia a ja jestem ubezpieczona w nim:-)) Efekt -
    moje dziecko wpisała sobie w ksiazeczkę moja tesciowa i mój synek kartę
    czipową ma. Ja nie więc receptę na tabletki anty dostaję od lekarza z
    Krakowa i opłacam sobie prywatną opiekę medyczną:-). Tak wiec wierz mi, ze
    Twoja sytuacja nie jest tak niezwykla jak sądzisz:-))

    HaNkA