  • Data: 2003-11-09 22:04:17
    Temat: Re: pytanie do prawników - konkret, nie domysły
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Marta Wieszczycka rzecze:

    > Ludzie nie mogą przyjmować za aksjomat tego co piszesz, szczególnie jeśli
    > nie podajesz konkretów. W dawnych czasach, kiedy prawie wszyscy byli
    > analfabetami, miałbyś jakieś szanse, ale nie dziś

    Podałem konkrety. Wystarczy zaprzęgnąć jakąś wyszukiwarkę i znajdziesz
    odpowiednie wyroki.

    > Programy komputerowe zwykle są licencjonowane,

    O! Skąd ta statyczna wiedza ?

    > w odróżnieniu od wymienionych przez Ciebie...
    > no w każdym razie w odróżnieniu od utworów muzycznych,

    A kto tak powiedział!? Skąd wiesz, że ja swoje książki, filmy, muzykę
    sprzedawałem a nie tylko licencjonowałem?
    I to jeszcze nie zgadzałem by czytać moją książkę bez nalepki przyklejonej
    do odpowiedniego biurka?
    Przy czym oczywiście dalsza odsprzedaż książki bez tego biurka
    jest nielegalna. A muzykę mogłaś słuchać tylko na odtwarzaczu z nalepką
    umywszy wcześniej ręce ciepłą wodą a filmy zmówiwszy 3 zdrowaśki.
    Inaczej by dochodziło do nielegalnego użycia moich utworów...

    Oczywiście to wyżej to bzdura totalna, pokazuję Ci tylko do czego prowadzi
    Twoje przekonanie, że UŻYTKOWNIK (sic!) licencjonuje utwór a nie UŻYWA po
    nabyciu jego egzemplarza.

    > Ps. Płyty i kasety, to tylko nośniki - na płycie CD np. może być zestaw
    > piosenek, albo program komputerowy.

    Oczywiście, że to tylko nośniki. Pozwoliłem sobie na użycie tego
    w często i powszechnie używanym uproszczeniu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0_700.htm