  • Data: 2004-10-01 06:52:24
    Temat: Re: publikacje, artykuły
    Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski) szukaj wiadomości tego autora

    tomb <f...@f...gov> napisal <cjhhvb$huf$1@helios.nd.e-wro.pl>:

    >Skoro nie podpisujesz zadnej umowy to prawa autorskie i majątkowe do
    >tekstów pozostają Twoje. W takiej sytuacji teksty mozesz drukowac tyle
    >razy ile razy chcesz i tam gdzie masz ochote.
    >Kwestie tego, ze artykul byl juz gdzieś drukowany mozna co najwyzej
    >poruszyc w rozmowie z redaktorem naczelnym gazety, aby nie pozostal
    >niesmak gdy wydawca sam sie zorientuje.

    to nie do końca jest tak. w jednym z "bezpłatnych" czasopism znalazłem
    taką wskazówkę: "artykuły nie powinny być publikowane w innych
    czasopismach". te wskazówki chyba obowiązują autorów, tak jak regulamin...

    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Litosc jest jednak uczuciem zbednym tam, gdzie przemawia Historia.
    (Cz.Milosz, "Zniewolony umysl")

    www.ekonomia.ho.pl