  • Data: 2008-12-04 07:56:22
    Temat: Re: przymus posiadania dowodu
    Od: Wodz <w...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dnia Wed, 03 Dec 2008 14:18:21 +0100. osoba podająca się za "Maddy"
    napisał:

    > Tez mnie to wkurza bo mężowi łatwiej na pocztę w godzinach jej pracy
    > dotrzeć a to do mnie przychodzą pisma z sądu.
    > Może odebrać wezwanie do zapłaty z US z terminem 7 dni bo jak nie to
    > wchodzą na konto a sądowego pisma na które czekam (np. że mi przyznali
    > wynagrodzenie w pełnej wysokości) już nie może.

    Mam podobną sytuacje... Ponoć pomaga na to upoważnienie napisane przez
    osobę do której jest taki "ważny" list, ale za nie niestety w naszej
    "kochanej" poczcie trzeba zapłacić bodajże 15 zeta. Zwykły świstek napisany
    w domu im nie wystarczy... Jednak jak załatwiałem sprawę w imieniu wujka w
    sądzie to im wystarczyło napisane na kartce zwykłe upoważnienie. Widać
    poczta jest ważniejsza od sądu...

    Wódz