  • Data: 2013-05-17 11:30:41
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: trolling tone <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-17 10:59, quent pisze:

    > Zaraz. Piszesz, że w domu mogę mieć syf a w knajpie nie.
    > Co jeśli potruję gości na proszonym obiedzie?
    > Jaka jest różnica? Mogę truć w domu?

    Udajesz durnia? Naprawdę nie rozumiesz, że obowiązek przestrzegania
    norm sanitarnych działa prewencyjnie, dla dobra wszystkich?
    Proces cywilny ma miejsce po zaistnieniu szkody, często nieodwracalnej.
    Ubzdurałeś sobie, że wolność gospodarcza jest jakimś szczególnym
    rodzajem wolności, fetyszem i nie podlega ograniczeniom jak
    wszystkie inne rodzaje wolności. To już jest fanatyzm.