  • Data: 2009-04-20 08:56:29
    Temat: Re: przeszukiwanie orzecznictwa
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Kwi, 10:47, jinx <j...@i...pl> wrote:

    > Trzeba mieć trochę dobrych chęci
    ;)http://www.lex.com.pl/orzecznictwo?z=osnc&menu=OSN
    C%202005/6&r=2005

    > Także na stronie SN znajdziesz orzeczenia.http://www.sn.pl/orzecznictwo/index.html

    primo, tam są tylko orzeczenia z ostatnich kilku lat

    secundo, nawet one nie są pogrupowane wg zagadnienia, aby znaleźć coś
    co cię interesuje, musisz w praktyce przejrzeć wszystkie

    > Można pójść do biblioteki i poszukać wśród czasopism prawniczych, w
    > których orzeczenie było publikowane. (np. Rejent, Radca Prawny, OSNC itd)

    oczekiwałem raczej na wskazanie jakiegoś indeksu (?) np. czy OSNC ma
    na końcu każdego roku albo w jakichś innych odstępach spis wg
    zagadnienia?

    > http://orzeczenia.nsa.gov.pl/

    NSA jest pod tym względem lata świetlne przed całą resztą ale mój
    skrót należy odcyfrować inaczej: sądów apelacyjnych. Chodziło mi
    raczej o sprawy cywilne.