    From: Exec <e...@t...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Date: Tue, 25 Jan 2005 16:56:40 +0100

    witek napisał(a):

    > Wiesz, takie tłumaczenie to możesz sobie schować, bo mnie też niestać na
    > mercedesa, ale to nie daje prawa do buchnięcia jednego, komuś pod domem.

    pisalem, ze nie ma sensu tutaj prowadzic rozmow na ten temat...
    ale mala roznica jest - ty mercedesa nie skopiowales, tylko zabrales

    nie zmienia to faktu, ze przyznaje sie do winy, zlamalem prawo i wlasnie
    czekam na konsekwencje - nie ciagnijmy tego dalej :)

    > natomiast popytaj się na uczelni jako soft uczelnia ma prawo udostępniać
    > studentom do domu. Od wielu programów szczególnie Microsoftowych uda ci
    > się wymigać, bo uczelnie mają popodpisywane licencje z prawem używania i
    > instalowania oprogramowania na komputerach w domu.

    w tym problem, ze ostatnio wlasnie uczelnia nie przedluzyla takiej umowy :[

    > Po za tym większośc programów można kupić za niewielkie pieniądze w
    > wersjach edukacyjnych, więc nawet jak cię podsumują, to wyjdzie
    > "kradzież" na niewielką kwotę. Co nawet jeśli, rozejdzie sie po kościach.

    tak, ale wiadomo, do tego troche mp3 itd... mają co liczyc - natomiast
    nieoficjalnie dowiedzialem sie, ze czas na podliczenie wszystkiego mieli
    do konca pazdziernika ubieglego roku - takze albo sie nie wyrobili, albo
    wszystko zamarlo...

    nadal nie wiem jednak, czy jest jakis czas na przedstawienie zarzutow -
    przeciez nie moga trzymac czlowieka latami w niepewnosci...

    --
    pozdrawiam,
    Exec