    From: inkaso <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przeszukanie mieszkania
    Date: Sat, 29 Jul 2006 17:01:38 GMT

    Dr Dex wrote:

    > to nie jest wytlumaczenie.

    jest i to fundamentalne.

    > End-User License Agreement mozesz znalezc np. w
    > necie.

    moze, ale nie ma PRAWNEGO obowiazku.

    > Kupujac produkt to przede wszystkim w twoim interesie jest znajomosc
    > licencji

    w interesie jest.

    PRAWNY ciezar poinformowania PRZED umowa lezy jednak na MSyfie.

    > patrz wyzej

    nie odpowiadasz na konkrente pytanie.

    > skoro juz wspomniales to zachecam do lektury:
    >
    > http://www.bsa.org/poland/antipiracy/Why-a-License-M
    atters.cfm

    ROTFL

    "Dlaczego licencja jest tak ważna

    Dlaczego licencja jest tak ważna

    Użytkownicy mogą nie zdawać sobie z sprawy, że opracowanie programu
    komputerowego wymaga współpracy całej grupy ludzi, połączenia pomysłów i
    talentów programistów, specjalistów od tekstu i grafiki."

    Nie widze tam ile MSyf wydaje na lobbying, na sabotaz konkurencji i
    wytlmaczeia dlaczego ja mam za to wszystko placic.

    I jeszcze to:

    "Poza konsekwencjami prawnymi, korzystanie z powielonego lub
    podrobionego oprogramowania oznacza:

    * Zwiększone ryzyko pojawienia się wirusów, uszkodzenia nośników
    lub innych usterek programu.
    * Brak dokumentacji lub jej niepoprawność..
    * Brak wsparcia technicznego dostępnego dla użytkowników
    posiadających odpowiednią licencję.
    * Brak uprawnień do nowszych wersji programów oferowanych
    użytkownikom posiadającym odpowiednią licencję."

    Ze niby maja infolinie, a za kazde pierdniecie kaza sobie placic. I
    takie to mamy korzysci.

    No i te nowe wersje to rzeczywiscie darmo rozdaja. :-)