  • Data: 2011-05-14 22:26:10
    Temat: Re: przesunięcie płotu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 May 2011, kris kris wrote:

    > Witam
    >
    > Mam nagły problem - sąsiad nagle przedstawił mi dokumenty, mapki wg.
    > których płot graniczny postawiony 17 lat temu pomiędzy naszymi
    > działkami przebiega o 1,3m w głąb działki sąsiada. Koszty stawiania
    > płotu poniosła nasza rodzina (sąsiad nic).

    Wątek przeczytałem.
    Tezę z zasiedzeniem też.
    Poproszę o wyjaśnienie:
    - ile kosztuje płot o którym mowa, niech będzie per metr bieżący,
    wraz jego skasowaniem i postawieniem na nowo
    - ile kosztuje w tamtym miejscu pasek ziemi 1,3m
    - z czego wynika fakt, że nikt nie powołał się na art.151,
    tam jest mowa o "innym urządzeniu" - czy płotu to nie dotyczy?

    Jeśli wniosek wyżej jest prawidłowy, to jestem baaardzo ciekaw
    reakcji sąsiada :P

    > Dokumenty są autentyczne i nie ma co z nimi dyskutować - jeżeli nie
    > zrobimy tego w ciągu 2 tygodni wniesie sprawę do sądu.

    Acha.
    Ale dokumentu o granicy w której stoi płot są równie autentyczne?
    Bo na mój gust dowód braku "winy domyślnej" powinien bezwzględnie
    być w garści.

    pzdr, Gotfryd