  • Data: 2011-05-15 09:13:17
    Temat: Re: przesunięcie płotu
    Od: "Papu Smurfo" <p...@P...zł> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "kris kris" napisał:
    > Mam nagły problem - sąsiad nagle przedstawił mi dokumenty, mapki wg.
    > których płot graniczny postawiony 17 lat temu pomiędzy naszymi
    > działkami przebiega o 1,3m w głąb działki sąsiada. Koszty stawiania
    > płotu poniosła nasza rodzina (sąsiad nic).
    > Dokumenty są autentyczne i nie ma co z nimi dyskutować - jeżeli nie
    > zrobimy tego w ciągu 2 tygodni wniesie sprawę do sądu.
    > Niedawno robiono u nas pomiary geodezyjne i te nieścisłości wyszły z
    > niedokładności pomiarów 17 lat temu a aktualnymi.

    ostatnio geodci masowo w całym kraju kradną ziemie, robią nielegalnie nowe
    mapki za których działki są po 10-20% mniejsze i poprzesuwane!:O(

    jeśli sąsiad twierdzi że płot jest w jego działce to niech przeprowadzi
    procedurę rozgraniczenia na włąsny koszt, będzie kombinowania, ten twój płot
    był stawiany w oparciu o jakieś pomiary geodezyjne, znaki geodzyjne?

    jak by co to nie daj się nabrać na nowe nielegalne mapki, bo jakby co
    zostały sporządzone bez twojej wiedzy i zgody, bazuj na starych
    oryginalnych, jak stać cię to weź geodetę i niech ci pomierzy pszynajmniej
    pole działki i sprawdź tą wartość z danymi w księgach wieczystych czy innych
    dokumentach wąłsnosci:O)