    From: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przepisu ruchu drogowego - skrzyzowanie...
    Date: Mon, 22 Aug 2005 09:26:31 +0200

    > I w punkcie na skrzyżowaniu ( czarna kropka ) oba auta-
    > niebieski i zielony sie spotykaj? Kto ma pierwszeństwo ? reguła prawej
    > reki nakazywała by własciwie niebieskiemu pu?cić zielonego- Ale
    > przecież niebieski jedzie na zielonym ?wietle- a pojazd zielony nie
    > wie na jakich zasadacvh też znaleĽli?my sie na skzyżowaniu( nie wie że
    > jedziemy na "zielonym"

    Jesli ty jako niebieski nie masz sygnalizatora S3 w lewo, to masz
    obowiazek przepuscic zielonego.

    Ale wydaje mi sie, ze tam masz sygnalizator kierunkowy S3 - nie widac
    tego dobrze. W takim razie to skrzyzowanie jest błędem .... nastepuje
    tutaj sprzecznosc. Teoretycznie zielony ma pierwszenstwo, ale niebieski
    jest tez pewien ze ma. Nalezaloby to jakos wyprostowac. Najprosciej
    chyba byloby jakby zielony mial znak "ustap pierwszenstwa przejazdu",
    wydaje mi sie, ze nie narysowales tu tego znaku, albo ktos go za
    przeproszeniem "zaj*****" znaczy sie ukradł.