  • Data: 2005-08-22 08:07:06
    Temat: Re: przepisu ruchu drogowego - skrzyzowanie...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Harry napisał(a):
    > zgodze sie, niebieski ma pierwszenstwo jako ten co jedzie na zielonym,
    > ale za to zielony powinien bacznie uwazac co sie dzieje, bo to on z
    > "mniej waznej " drogi wjezdza na glowna-tak to dla mnie wyglada.
    > Ale brakuje tutaj znaku ustap pierwszenstwa, albo swiatel dla zielonego,
    > ktore palilyby sie caly czas na czerwono i tylko zielona strzalka by sie
    > zaswiecala wraz z zielonym dla pojazdow jadanych z prawej na lewa. Wiem
    > ze to glupie rozwiazanie ale mysle ze by tutaj dzialalo, bo wtedy nie
    > spotykaly by sie pojazd niebieski z zielonym.

    ALbo autor wątku coś pomerdał, albo twórców skrzyzowania należałoby jak
    najszybciej z roboty wyrzucić. Popatrz, co się bedzie działo, kiedy
    samochód z prawej strony bedzie miał zielone światło i bedzie chciał
    jechac prosto. On WIE, że ma pierwszeństwo (zielone), a ten z górnej
    odnogi stosuje zasadę prawej strony i TEŻ ma pierwszeństwo.
    Chyba, że ta górna to np. droga wewnętrzna, ozywiście odpowiednio
    oznakowana.

    M.