  • Data: 2005-08-26 05:03:45
    Temat: Re: przepisu ruchu drogowego - skrzyzowanie...
    Od: Janusz <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Aug 2005 10:28:29 +0200, Mieczysław wrote:

    > Sorry, pisałem o skręcie w Portową, zapomniałem że konflikt może powstać
    > przy skręcie w lewo z Portowej :-).
    > Nie pamiętam jednak czy jast tam znak "ustąp ..." - tą uliczką jechałem
    > chyba tylko raz ...

    Specjalnei wczoraj sprawdizlem, tak jak wcesniej pisalem, ze mi sie
    wydaje, to jestem juz pewien, ze jest tez znak STOP:)

    Czyli co, skrzyzowanie nadal jest durne (chociazby ze wzgl. na te
    czasy zielonego swiatla), ale Ci co wyjezdzaja z jednokierunkowej
    musza ustapic pierwszenstwa innym.

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz