  • Data: 2005-08-23 05:30:38
    Temat: Re: przepisu ruchu drogowego - skrzyzowanie...
    Od: Janusz <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie. Założeniem działania sygnalizatora S3 jest BRAK KOLIZJI toru
    > ruchu z jakimkolwiek innym. Czy pojazdu, czy pieszego.
    > Wyjazd z tej uliczki (lub ulicy osiedlowej) MUSI być również oznakowany
    > sygnalizatorem świetlnym.
    > Skrzyżowanie jest skandalicznie zaprojektowane.

    Skrzyzowanie jest skandaliczne, to fakt:)
    Ale o ile mnie pameic nie myli, to na tej malej drozce jest znak STOP
    oraz jest to droga jednokierunkowa (nie mozna w nia wjechac z glownej,
    tylko wyjechac).
    niebieski ma znak swietlny ze strzalka, wiec bezkolizyjny.

    A tak wogole, to powyzsze jest prawda jesli chodzi o
    skzyzowanie Portowej z Jana Sliwki w Gliwicach:)

    Dodatkowo stajac na czerwonym jak niebieski samochod i po wlaczeniu
    sie zielonego mamy 7 (siedem) sekund do momentu kiedy bedzie czerwone,
    natomiast Ci z prostopadlej dostana zolte i zaraz zielone.
    Czas dobrany jest tak, ze autobus ruszajac (po torze niebieskiego)
    w momencie zapalenia sie zielonego swiatla stoi w poprzek
    skrzyzowania, gdy na prostopadlej wlacza sie zielone - paranoja.
    A co jak ktos wjezdza w polowie zielonego albo na pomaranczowym?

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz