  • Data: 2019-02-27 13:42:08
    Temat: Re: przekroczenie uprawnien
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.02.2019 o 10:48, J.F. pisze:

    > Jesli dobrze rozumiem powyzszy zapis - to chodzi o okres przedawnienia z
    > par 101, ktory cytowales,
    > i od zakonczenia okresu mamy dodatkowe 10 lub 5 lat.

    od czasu wszczęcia postępowania sądowego dodatkowo 10 lat, tak aby
    dokończyć postępowanie, ale przedawnienie karalności nadal pozostaje w
    mocy, czyli 15 lat:)

    > Ale tu masz wyraznie wykroczenie, a nie przestepstwo.

    w wykroczeniach od czasu wszczęcia postępowania dodatkowo 2 lata, aby
    sąd się "wyrobił"

    pamiętasz sprawę Froga, czy Hołowczyca ? uległy przedawnieniu, ale wtedy
    był 1 rok na postępowanie sądowe:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"