  • Data: 2019-02-27 19:47:18
    Temat: Re: przekroczenie uprawnien
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5c76cadc$0$489$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 27.02.2019 o 10:58, J.F. pisze:

    >Zależy, czy pytasz o ustawowe - tu się mieszczą, czy
    >zdroworozsądkowe. Z

    W koncu o ciezkie przestepstwo chodzi, skoro skazali na 8 lat, wiec
    ustawowy termin jest zasadny :-)

    >jednej strony 9 lat, to sporo. Ale sądzę, że przesłuchiwali wszystkie
    >kobiety, którym Prokurator stawiał zarzut. Tego mogło być sporo, a
    >pewnie nie każdej składał takie propozycje - pomijając już fakt, że
    >wiele z nich mogło po prostu nie chcieć się przyznać z rożnych
    >powodów.
    >Wynik 19 uważam za przejaw profesjonalizmu prowadzących.

    >Warto byłoby jeszcze wiedzieć, kiedy skierowano akt oskarżenia, bo w
    >sumie nie wiemy, jak długo działała Prokuratura, a jak długo sąd.

    Warto byloby, ale cos mi sie widzi, ze po prostu sie nie spieszyli.
    Tak bardziej niz normalnie sie nie spieszyli :-)
    A tu jeszcze prowadzi sprawe inna prokuratura, wiec opoznienia sa
    usprawiedliwione :-)

    Wyglada na to, ze oskarzenie trafilo do sadu w czerwcu 2012
    https://www.tvp.info/7974648/prokurator-proponowal-u
    morzenie-za-seks

    Czyli prokuratura ~1.5 roku, sad 6.5 roku ...

    Sad warszawski? To moze nie ma sie co dziwic ...
    no ale zdazyli w ustawowym terminie, nawet z duzym zapasem ... na
    razie.

    >Wiesz, ustaliliśmy, że tu jeszcze kilka lat jest czasu :-)

    O przepisy mi chodzi - apelacja sie wlicza do "wszczetego
    postepowania", czy juz nie ?

    J.