  • Data: 2019-02-27 10:58:57
    Temat: Re: przekroczenie uprawnien
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5c75bc83$0$525$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 26.02.2019 o 20:44, u2 pisze:
    >[...]
    >Nie widzę p[oczątku wątku, więc nie wiem do końca o czym
    >dyskutujecie,
    >ale zauważę, że czasem może mieć zastosowanie art. 105§2 kk i może w
    >ogóle nie być przedawnienia.

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/prokurat
    or-kazał-19-kobietom-się-rozbierać-i-żądał-od-nich-s
    eksu-w-zamian-za-wnioski-o-umorzenie/ar-BBU5Hgj

    Przestepstwo mialo miejsce w 2010 roku,
    teraz w 2019 wydano wyrok ... i jeszcze jest nieprawomocny.

    Zakladam, ze postepowanie wszczeto dosc szybko, moze jeszcze w 2010.
    Wiec w terminach sie mieszcza ... chyba.

    Ale jakby tak sad I instancji zmiescil sie w terminie w wyrokiem, a
    oskarzony ... lub prokurator, apelowali ?
    I apelacja bylaby juz po ustawowym terminie przedawnienia ?

    J.